Thursday, July 21, 2011

~dear my friend, ZAI,selamat pengantin baru!!!!

ello!!!
last week on friday,i'm just going to kl...
i go there for celebrate wedding ceremony for my friend zai!!
wahhh,lamenyerr x jmpe kwn2 uni10!!
really missing them!
sehinggakan sy sanggup ambil cuti walau tanpa approval boss!!
(teruk ooo kene marah...hukhuk)
but i so so hepy for meet them!

zai appoint me as the organizer for the ceremony n be the mc!
(dua kerja sekali...hahaha)
so,aku pun pergi bertolak pd jumaat
bersama cyborg n mr K (yg rupenyerr spt tarzan skrg)
aku dr kuantan,ke muadzam shah to take them...
sampai di kl,terus ke mid valley to pick up budin!!
budin tampil kurus!!!hahaha
then terus ke masjid saidina ali
tempat zai akad nikah...
mlm tu kami lepak mid valley,n aku serabut ramai org...

kemudian,setelah penat sesat kl,
aku ke dewan majlis persandingan utk menguruskan aturcara majlis
yg akan berlangsung sabtu keesokkan hari....
ade pasukan berzanji,
ada team penari tradisional,
potong wajik,
potong kek,
semuanya aku arrange timing nyerrr....
thanks so much zai for believing for ur big day!!!
i have no experience at for doing that!!
but,i take it easy....aku x suke tekanan n biar setiap perkara berlaku secara spontan...
even for ur big day!!!hahahhahaa
now,let's the photo telling the story of the ceremony...

cybory - pelamin designer & photographer
me - dress designer & pengaturcara majlis
budin - make up & tukang makan

sibuk menghuru hara kan majlis!!hahaha

 thingking for the speech!!

ika as pengapit zai
wanis selaku penyambut tetamu merangkap penjaga guess book
pengantin bersiap....
 ready to come out....

 di iringi bacaan marhaban & kompang....

bersama pasukan penari di depan...

 zai tersenyum bahagia.....

 really delicious cake!!!

penari memberi tarian lemah gemalai....

 bacaan marhabat bersambung dia atas pelamin...

 zai give a great posing!

really beautiful in stunning dress!!

SELAMAT PENGANTIN BARU ZAI!!!

1 comment:

  1. wah...terharu nyer....thns alot adz:)....de page khas tuk aku lg,,huuhuh,,,fuh..agak kelam kabut wed aku ri tuh,,tp lyn jerh,,yg pnting ramai org ckp GLAM>>>r ko zai,,,hahahahha,..i like:)

    ReplyDelete