Friday, February 4, 2011

-aktiviti seorang peladang berjaya untuk hari ini-

~hari nie aku x buat ape2 pun sangat...hari ni hari jumaat,so aktiviti aku,bgn tido kul 12
then terus g smyg...
dah la smlm aku tido lebih kurang hampir kul 7 pg!!
pastu g giant seorang diri,pusing2 cari menda2 yg best!last2 aku beli orange jerr....hahaha
balik giant,aku pun menyalakan unggun api ditepi rumah,bersama my mom,my grandmom & my cousin...
daging rusuk tu aku da peram 24 jam....
inilah hasil selalu tgk tv,tgk channel 703,LICENCE TO GRILL!!
aku peram macam yg die ajar,pergh!!!hasilnyerrr mmg bertenaga!!
sedap laaa.....bakar & da masak,aku terus makan!!shruuppp!!best gilerrr....
cam nk buat lagi,tp da xde daging!!tu pun daging raya korban aritu...hehehe
malm aku pun da tido kul 9...kul 12,rizal dtg ngan ina,kejut aku!!
kuar pergi tc!!lepak2 spt biasa ngan ina,rizal & nieza & adiknya!!sambil2 jumpe kwn2 sekolah dulu.....
tp masa sekolah dulu,xde laa kawan sgt pun....ada muyasarah(iklan mee baaaaagusssssss),ngan fawazul,
azizul hakim,& baim!!10 tahun x jmpe,bile jmpe,semua perut da naik!!!
tapi perut aku nape x naik2?????aiyakkkk!!pelik betul!!
then kul 3 da balik.....xde yg menarikkan???ermmm....
aku masih lagi menunggu panggilan kerja,peluang tu ada dah...tapi aku masih menunggu sinar!!
insyaallah.....
esok plan nk wat fotoshoot kt tasik biru!!hopefully jadi!!
nk jadi fotographer,tp semua belajar sendiri....sbb belum ade cost nk g kelas!!mahal kowttt!!huhuhu~
hope to see u soon!!inilah hariku hari ini! ;p

No comments:

Post a Comment